Umbraco Platinum Partner – vad innebär det? Kalle Ekstrand, CTO på Toxic berättar.
Nyhet
2 min
Toxic gick i våras ut med att de blir först i Norden att inneha partnerskapet. Frågan vi alla ställer oss är; vad innebär det egentligen och vad får du som kund för fördelar hos en Platinum Partner? Väntan är över! Kalle Ekstrand, CTO på Toxic ger svaren.
Hej Kalle! I våras presenterades Toxic som Nordens första Umbraco Platinum Partner. Vad innebär det?
Kul att du frågar! Att vara Umbraco Platinum Partner innebär först och främst att våra nuvarande och framtida kunder kan vara trygga med att de får en kompetent samarbetspartner som har den spetskompetens som krävs för att bygga digitala lösningar som är skräddarsydda efter kundens behov på Umbraco CMS och i Umbraco Cloud.
Spännande! Hur säkerställs kompetensen hos er?
Våra medarbetare som jobbar med Umbraco utbildar och certifierar sig regelbundet. Som Platinum Partner har vi högre krav att uppfylla jämfört med övriga partnerskapsnivåer, vilket alltså innebär att våra kunder erbjuds kompetenta och certifierade utvecklare som kan plattformen och besitter den spetskunskap som krävs för att utveckla de absolut bästa digitala lösningarna i Umbraco.
Det låter toppen! Kan man förvänta sig några andra fördelar som kund till en Platinum Partner?
Fördelar finns det gott om, här är mina topp 3:
-
Trygghet – Du som kund är garanterad en byrå med högst kompetens inom Umbraco CMS.
-
Kompetens – Du som kund vet att du får välutbildade utvecklare som kan Umbraco CMS utan och innan.
-
Glädje – Vi som byrå har valt att satsa på Umbraco där vi utvecklas, lär och växer med Umbraco. Du som kund väljer en partner som tycker att det är kul att jobba med plattformen och som genuint har roligt när vi utvecklar er nästa digitala lösning.
Läs mer om plattformen Umbraco här.
Spana in vårt kundcase med Lantbrukarnas Riksförbund byggd på Umbraco här.
Spana in vårt andra kundcase med SIA Glass byggd på Umbraco här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här!
Läs mer
7 Snabba med Daniel, Tech Lead & Webbutvecklare
Daniel har stenkoll på allt som gäller Umbraco och är en nyckelspelare i webbteamen på Toxic. Utöver att vara en vass webbutvecklare är han även en hängiven sportentusiast med intresse för allt från baseboll till fotboll. Möt Daniel, en av Toxics främsta Umbraco-experter.
Smart budgetering för effektiv marknadsföring – så här ska du tänka
För att kunna sätta en bra budget för din marknadsföring krävs en genomtänkt strategi. I detta blogginlägg delar vi med oss av fyra steg som hjälper dig att förstå vart du ska lägga dina pengar för att få ut mesta möjliga av din marknadsföring. Häng med!
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Låt oss skapa magi tillsammans!
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart vi kan.