Webinar: Growth Marketing
Blogg
1 min
Nu har vi den stora glädjen att bjuda in er till ett webinar där vi dyker ner i ämnet Growth Marketing tillsammans med vår expert Ida Boman. Under 45 minuter delar Ida med sig av insikter som hjälper ert företag att nå era tillväxtmål, ger exempel från riktiga kundcase och presenterar tillvägagångssätt för att lyckas med Growth Marketing. Webinaret avslutas med en frågestund.
Vem är Ida Boman?
Ida Boman har jobbat inom kommunikationsbranschen i 15 år och med digital marknadsföring i 8 år. På Toxic jobbar hon som Growth Manager där hon brinner för att utveckla företag med hjälp av digital marknadsföring. Ida älskar datanalys, att vara kreativ och lösa problem.
Webbinariet har varit. Vill du lära dig mer om Growth Marketing är du välkommen att kontakta Ida Boman eller ladda ner vår guide på samma ämne.
Läs mer
7 Snabba med Daniel, Tech Lead & Webbutvecklare
Daniel har stenkoll på allt som gäller Umbraco och är en nyckelspelare i webbteamen på Toxic. Utöver att vara en vass webbutvecklare är han även en hängiven sportentusiast med intresse för allt från baseboll till fotboll. Möt Daniel, en av Toxics främsta Umbraco-experter.
Smart budgetering för effektiv marknadsföring – så här ska du tänka
För att kunna sätta en bra budget för din marknadsföring krävs en genomtänkt strategi. I detta blogginlägg delar vi med oss av fyra steg som hjälper dig att förstå vart du ska lägga dina pengar för att få ut mesta möjliga av din marknadsföring. Häng med!
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.