Grafisk identitet
Vi hjälper er att skapa en väl utformad identitet som skapar igenkänning, nyfikenhet och skapar engagemang.
Det visuella uttrycket
En grafisk identitet består av de visuella delarna av ditt varumärke, såsom logotyp, färger, bildmanér, symboler, typografi och inte minst webbsidan. Den grafiska identiteten ska återspegla företagets värderingar. En väl utformad identitet skapar igenkänning, nyfikenhet och engagemang.
Synlighet som ger impact
Det grafiska språket är oerhört kraftfullt och vi älskar skicklig design, kreativ höjd och uppseendeväckande bildspråk. När du kommer till oss hjälper vi dig gärna med att utveckla och skapa en varumärkesidentitet från grunden eller anpassa en befintlig grafisk identitet utifrån nya mål, en förändrad marknad och nya erbjudanden.
Kommunicera på rätt sätt
Vårt syfte med arbetet är att optimera er affär och locka nya kunder. Därför är det initialt viktigt med en grundläggande analys som vi kan ta avstamp i när vi jobbar med dig. När vi tillsammans har identifierat både din primära och sekundära målgrupp tillsammans med vad du vill uppnå hjälper vi dig att klä kommunikationen i rätt kostym för jobbet.
Vi hjälper er att
- Skapa logotyp och grafisk identitet. Gärna samlat i en grafisk manual.
- Anpassa och förändra er identitet efter nya målsättningar eller en föränderlig marknad
- Förvalta er grafiska identitet och ge den ny kraft i digitala redskap och sammanhang
Smart budgetering för effektiv marknadsföring – så här ska du tänka
För att kunna sätta en bra budget för din marknadsföring krävs en genomtänkt strategi. I detta blogginlägg delar vi med oss av fyra steg som hjälper dig att förstå vart du ska lägga dina pengar för att få ut mesta möjliga av din marknadsföring. Häng med!
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.
Låt oss skapa magi tillsammans!
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart som möjligt.