90 sajter i samma Umbraco-lösning för K.W. Bruun
Nyhet
1 min
K.W. Bruun som är generalagent för Opel var i behov av att utveckla en digital lösning som möjliggör administrering av 90 sajter i samma lösning. Resultatet blev en tekniskt komplex uppsättning i Umbraco som erbjuder flexibilitet för respektive återförsäljare och effektivisering för samtliga redaktörer.
– Bland mängder av leverantörer fastnade vi för Toxic snabba och professionella sätt att ta sig an vår utmaning. Vi ser fram emot vårt fortsätta samarbete med Toxic och vårt gemensamma arbete för att förbättra våra återförsäljares sidor och skapa bästa möjliga upplevelse för våra besökare, säger Karolin Martinsson, Digital Project Manager på K.W. Bruun Automotive.
Toxic har inom projektet tagit fram ny UX/UI-design, utveckling av den digitala lösningen samt ett antal integrationer, bland annat till Blockets API. Mer om kundens utmaning, vår lösning och resultatet finns att läsa i det här referenscaset.
Läs mer
Vi är live med webb för AmpSociety – en del av ChargeNode Group
ChargeNode Group tar ett nytt spännande steg framåt med lanseringen av AmpSociety – ett nytt bolag och varumärke med fokus på framtidens laddlösningar för elbilar. AmpSociety är en del av ChargeNode Group och lanserar det nya laddsystemet Amp5. Tillsammans med oss på Toxic har de nu lanserat en helt ny produkt- och varumärkeswebb, byggd på Litium, som lägger grunden för fortsatt framgång.
2min
7 snabba med Emelie, affärsutvecklare på Toxic
Möt Emelie, affärsutvecklare på Toxic. När hon inte är upptagen med att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med kunder tillbringar hon dagarna med sina tre barn, njuter av lugna stunder i trädgården eller letar efter unika fynd på loppis. På jobbet navigerar hon smidigt mellan möten med kunder och interna diskussioner, alltid redo att skapa skräddarsydda lösningar och utveckla starka, långsiktiga relationer.
3min
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min