Din guide till ett lyckat webbprojekt
Guide
1 min
Webb, sajt, hemsida – kärt barn har många namn. Men vad innebär det egentligen att bygga en ny webb och vad behöver ni tänka på innan ett webbprojekt drar i gång? Det reder vi ut här; i den stora förberedelse- guiden för webbprojekt.
Om du står och funderar på i vilken ände du ska börja nysta i inför det stora webbprojektet kan du sluta fundera och i stället ladda ner den här guiden. I den finns svaren på dina frågor om hur du förbereder dig på bästa sätt.
Innehåll
-
Lilla ordlistan för webben
-
Checklista för ett nytt webbprojekt
-
Anledningar till att bygga ny webb
-
Val av partner
-
Val av plattform
-
Förstudie, kravspec och MVP
-
Tid och budget
-
Vad krävs av dig som beställare
-
-
Nu börjar det roliga
-
Avslut
Gör dig själv en tjänst och ta del av denna 18 sidor långa guide innan du drar igång ert webbprojekt.
Hämta guide
Läs mer
Vi är live med webb för AmpSociety – en del av ChargeNode Group
ChargeNode Group tar ett nytt spännande steg framåt med lanseringen av AmpSociety – ett nytt bolag och varumärke med fokus på framtidens laddlösningar för elbilar. AmpSociety är en del av ChargeNode Group och lanserar det nya laddsystemet Amp5. Tillsammans med oss på Toxic har de nu lanserat en helt ny produkt- och varumärkeswebb, byggd på Litium, som lägger grunden för fortsatt framgång.
2min
7 snabba med Emelie, affärsutvecklare på Toxic
Möt Emelie, affärsutvecklare på Toxic. När hon inte är upptagen med att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med kunder tillbringar hon dagarna med sina tre barn, njuter av lugna stunder i trädgården eller letar efter unika fynd på loppis. På jobbet navigerar hon smidigt mellan möten med kunder och interna diskussioner, alltid redo att skapa skräddarsydda lösningar och utveckla starka, långsiktiga relationer.
3min
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min