Hoppa till innehållet
Lrf X Toxic

Lantbrukarnas Riksförbund väljer Toxic som ny digital partner

Det är med stor glädje som vi kan meddela att Toxic är Lantbrukarnas Riksförbunds nya digitala partner.

Lantbrukarnas Riksförbund (LRF) sökte en ny digital partner och fann sin matchning i webbyrån Toxic. Nu inleds ett långsiktigt samarbete där det första projektet innefattar framtagning av en ny webblösning. Målsättningen med den nya webben är bland annat att underlätta kommunikationen med LRF:s medlemmar och intressenter, skapa tydlighet och anpassa innehåll till olika målgrupper samt stärka LRF:s varumärke och därigenom nå nya medlemmar. Den nya webben byggs i Umbraco, som är en plattform som är framtagen med användarvänlighet i fokus för såväl besökare som redaktörer.

 

– Att förnya LRF:s webbplats är angeläget, inte minst för våra medlemmar som skrivit motioner till vår riksförbundsstämma om det, säger Eva Rülf, chef för digital kommunikation på LRF. En del av processen var att hitta en digital partner som kan hjälpa oss skapa en plattform som möter våra behov och önskemål. Vi ser fram emot att samarbeta med Toxic.

 

Om LRF

Lantbrukarnas Riksförbund, LRF, är en partipolitiskt obunden företagar- och intresseorganisation för människor och företag inom de gröna näringarna. LRF:s omkring 134 000 medlemmar driver tillsammans nästan 70 000 företag och det gröna näringslivet står för lite mer än 4 procent av Sveriges BNP. LRF medverkar till utveckling av företag och företagare med jord, skog, trädgård och landsbygdens miljö som bas, så att de kan förverkliga sina ambitioner om tillväxt, lönsamhet och attraktionskraft.

Emeliek

Emelie Kristoffersson

Affärsutvecklare

0371-22 23 68

Dags för ny webb?

Skicka ett meddelande här så hör vi av oss så snart vi kan.