Lantbrukarnas Riksförbund väljer Toxic som ny digital partner
Nyhet
1 min
Det är med stor glädje som vi kan meddela att Toxic är Lantbrukarnas Riksförbunds nya digitala partner.
Lantbrukarnas Riksförbund (LRF) sökte en ny digital partner och fann sin matchning i webbyrån Toxic. Nu inleds ett långsiktigt samarbete där det första projektet innefattar framtagning av en ny webblösning. Målsättningen med den nya webben är bland annat att underlätta kommunikationen med LRF:s medlemmar och intressenter, skapa tydlighet och anpassa innehåll till olika målgrupper samt stärka LRF:s varumärke och därigenom nå nya medlemmar. Den nya webben byggs i Umbraco, som är en plattform som är framtagen med användarvänlighet i fokus för såväl besökare som redaktörer.
– Att förnya LRF:s webbplats är angeläget, inte minst för våra medlemmar som skrivit motioner till vår riksförbundsstämma om det, säger Eva Rülf, chef för digital kommunikation på LRF. En del av processen var att hitta en digital partner som kan hjälpa oss skapa en plattform som möter våra behov och önskemål. Vi ser fram emot att samarbeta med Toxic.
Om LRF
Lantbrukarnas Riksförbund, LRF, är en partipolitiskt obunden företagar- och intresseorganisation för människor och företag inom de gröna näringarna. LRF:s omkring 134 000 medlemmar driver tillsammans nästan 70 000 företag och det gröna näringslivet står för lite mer än 4 procent av Sveriges BNP. LRF medverkar till utveckling av företag och företagare med jord, skog, trädgård och landsbygdens miljö som bas, så att de kan förverkliga sina ambitioner om tillväxt, lönsamhet och attraktionskraft.
Läs mer
Nytt Umbraco-case till experterna på Toxic
Det är med stor glädje vi meddelar att vi inlett ett nytt samarbete med Didner & Gerge. Fondbolaget är i behov av en ny webb som är modern, användarvänlig och tillgänglighetsanpassad. Toxic antog uppdraget och är i full gång att utveckla en ny webb i Umbraco.
1min
Toxic ingår ramavtal med Welandkoncernen
Nu står det klart att den digitala byrån Toxic blir Industrireklam och därmed Welandkoncernens nya webb- och systemutvecklingspartner. Inom koncernen ingår ett 30-tal bolag och Toxic tar i och med partnerskapet över det tekniska ansvaret för all webb- och systemutveckling för samtliga bolag inom koncernen.
1min
Toxic inleder samarbete med Svegro – Sveriges största ekologiska inomhusodlare av sallat
Toxic adderar med stolthet ännu en grön kund till listan över nya samarbeten. Svegro är ett visionärt, familjeägt bolag med stort hållbarhetsfokus som har gett den digitala byrån Toxic i uppdrag att utveckla en ny webb i Umbraco. Fokus ligger på att ta fram ny design & nytt UX-koncept samt att skapa en inspirerande och lättnavigerad webb för slutkonsumenten.
2min
Dags för ny webb?
Skicka ett meddelande här så hör vi av oss så snart vi kan.