Ny nivå av användarupplevelse med Didner & Gerges nya webbplats i Umbraco
Nyhet
1 min
Toxic har utvecklat en ny publik webb och ett inloggat läge i samma Umbraco–lösning för fondbolaget Didner & Gerge. Resultatet? Precis vad kunden önskade – och lite till.
En responsiv, användarvänlig lösning i Umbraco där fokus har lagts på ny UX/UI-design, förbättrad SEO och ett sömlöst flöde mellan publikt och inloggat läge är några av de saker som har genomförts under projektets gång. Resultatet är en modern, användarcentrerad webbplats med integration till BankID och Apsis. Nu är den nya plattformen lanserad och kunden har sagt sitt;
- Toxic är lyhörda, kompetenta och har på kort tid satt sig in i vår affär. Det har gjort att de har kunnat hjälpa oss med en lösning som våra kunder och vi är väldigt glada över. Deras förmåga att snabbt anpassa sig och leverera kvalitativa resultat är inte bara imponerande, utan också ett tecken på deras professionalitet och fulla engagemang för oss som kund säger Anna Stalteri Marcus, Kommunikationschef på Didner & Gerge.
Läs mer
Skapa formulär som får dina kunder att konvertera
Ska jag behöva tänka på designen av mina formulär också? Ja, så klart. Det är faktiskt oftast där dina kunder väljer att ta action, så se till att dina formulär håller hög UX/UI-standard.
5min
Så skapar du en kundportal som dina kunder älskar
Att skapa en kundportal som tillgodoser kundernas behov till fullo kan vara en utmaning, men belöningarna i form av ökad kundnöjdhet och lojalitet är väl värda ansträngningen. Här är några råd för att designa och implementera en portal som dina kunder kommer att uppskatta och använda frekvent.
3min
90 sajter i samma Umbraco-lösning för K.W. Bruun
K.W. Bruun som är generalagent för Opel var i behov av att utveckla en digital lösning som möjliggör administrering av 90 sajter i samma lösning. Resultatet blev en tekniskt komplex uppsättning i Umbraco som erbjuder flexibilitet för respektive återförsäljare och effektivisering för samtliga redaktörer.
1min