Toxic är Google Partner!
Blogg
1 min
Idag är vi mycket stolta över att ha blivit fullvärdiga medlemmar som Google Partner!
För att bli Google Partner krävs att företaget har minst en anställd som genomgått certifieringsprov och dessutom sköter aktiva Adwords-konton av en viss storlek med ett gott resultat. Att bli Google Partner är alltså något som varje byrå måste växa in i.
Syftet med Google Partner-programmet är att kvalitetssäkra och hjälpa byråer bli bättre på att arbeta med Adwords och Analytics. Samtidigt innebär Google Partnermärket en trygghet för dig som kund när du letar efter en samarbetspartner för annonsering med Google.
Läs mer
Google Search Console - Det sista viktiga verktyget har flyttats
Än har inte alla verktyg släckts ner och flyttat till det nya gränssnittet för Google Search Console, men nyss flyttades det sista verktyget som är av verklig betydelse.
3min
Nya Google Pagespeed Insights – Vad är skillnaden?
I november 2018 släpptes version 5 av Google Pagespeed Insights, som är ett populärt verktyg för att mäta hastigheten för webbplatser och hitta eventuella flaskhalsar.
2min
Vad kostar Google-annonsering?
Att annonsera med Google Ads behöver bara kosta så mycket som du är villig att betala.
2min