Toxic är Litium Premium Solution Partner!
Nyhet
2 min
Vi fortsätter vår rekordresa tillsammans med Litium. Sedan våra första Litium-projekt våren 2018 har vi blivit utsedda till Newcomers of the Year och nu tagit klivet och är Premium Solution Partner.
Idag är Toxic en av endast fem Premium Solution Partners i hela landet vilket vi är himla stolta över. Sedan starten med Litium har vi hunnit lansera hela sex webbprojekt, mestadels E-handel B2B men även B2C. Under året har vi certifierat inte mindre än fem Business consultants och sex utvecklare, och fler kommer det bli!
Sami Grahn, partneransvarig för Toxic hos Litium säger:
"Att Toxic på så pass kort tid redan uppnått Litium Premium Partner-status är ett resultat av deras starka vilja, djupa förståelse för kundernas processer och utmaningar i kombination med hög leveransförmåga. De kriterier som flyttat upp Toxic till den högsta partnernivån är deras proaktiva säljarbete, ett stort antal utbildade och certifierade konsulter och högkvalitativa Litium-projekt under det senaste året. Vi på Litium ser fram emot ett långt samarbete tillsammans. Den här resan har bara börjat.” säger Sami Grahn, partneransvarig för Toxic hos Litium.
Magnus Bolling, produktansvarig för Litium på Toxic säger:
"Vi är oerhört stolta och glada över att på rekordtid uppnått den högsta partnernivån hos Litium! Att vara Premium Partner ger oss ett fint betyg på att vi har det engagemang och den kunskap som krävs för att leda och driva våra kunder genom hela processen. Allt från best practice workshop till uppsättning och förvaltning av e-handel baserat på Litium.
Vi kan se och matcha våra kunders behov och mål mot olika funktioner och produkter inom plattformen. Med trygghet tar vi fram bästa tänkbara strategi och paketering gällande standardfunktioner och tekniska anpassningar för att våra kunder ska lyckas på ett effektivt och lönsamt sätt."
Vi ser fram emot att se var detta spännande samarbete kommer ta oss och vi stämmer in i Sami's ord - den här resan har bara börjat!
Har du några frågor kring Litium och om det eventuellt skulle passa din e-handel? Kontakta Oscar Meivert på oscar.m@toxic.se så hjälper vi dig vidare.
Läs mer
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min
Spårbarhet och digitala produktpass – Ekodesignförordningens påverkan på små och medelstora företag
Digitala produktpass (DPP) är på väg att bli en ny standard inom EU, med målet att förbättra hållbarheten hos produkter och öka transparensen i värdekedjan. För små och medelstora företag innebär detta både utmaningar och möjligheter. Här går vi igenom vad digitala produktpass innebär, hur de påverkar företag och hur lösningar som PIM-system kan underlätta omställningen.
2min
Umbraco jämfört med andra CMS – G2-rapporten visar vad användarna säger
Att välja rätt CMS är ett viktigt beslut och att höra vad verkliga användare tycker kan göra valet enklare. G2, en ledande recensionsplattform för mjukvara, har samlat in över 750 recensioner av Umbraco och jämfört det med fem andra populära CMS. I den här rapporten får du insikter i vad som gör Umbraco till ett populärt val.
2min