Toxic fortsätter växa – rekryterar försäljningschef med 15 års erfarenhet inom e-handel
Nyhet
1 min
E-handelsbyrån Toxic har en stadigt uppåtgående tillväxtkurva och förstärker nu organisationen och ledningsgruppen med en försäljningschef för att kunna ta ännu större uppdrag och möta kundernas efterfrågan. Den nyrekryterade Johan Ottosson kommer med erfarenhet från Liseberg och uppdraget att driva Lisebergs e-handels och digitaliseringsresa och nu senast som försäljningschef på modejätten Nelly.com.
- Jag har jobbat på kundsidan under hela min karriär och har därför en förståelse för vad man som kund efterfrågar hos sin byrå. Med perspektiv från kundsidan tar jag med mig viktiga insikter till Toxic, som kommer att hjälpa våra kunder på deras digitaliseringsresa framåt, säger Johan Ottosson.
De senaste åren har vi sett en trend som visar att B2B-bolag börjar förstå vikten av att digitalisera sin affär. Något som förutspåtts länge men som efter pandemin blivit en nödvändighet för bolag som vill ligga i framkant. Med Johan Ottossons långa erfarenhet av att driva IT-infrastrukturprojekt och digitalisera komplexa kunderbjudanden tar Toxic sitt erbjudande till nästa nivå.
Toxic är en digital partner som erbjuder tjänster inom e-handel, webbutveckling och digital marknadsföring för att hjälpa företag att nå digital framgång. Företaget har över 25 års erfarenhet i branschen med huvudkontor i Jönköping.
Se vårt erbjudande.
Vill du ha hjälp med digitala lösningar?
Klicka här
Läs mer
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min
Spårbarhet och digitala produktpass – Ekodesignförordningens påverkan på små och medelstora företag
Digitala produktpass (DPP) är på väg att bli en ny standard inom EU, med målet att förbättra hållbarheten hos produkter och öka transparensen i värdekedjan. För små och medelstora företag innebär detta både utmaningar och möjligheter. Här går vi igenom vad digitala produktpass innebär, hur de påverkar företag och hur lösningar som PIM-system kan underlätta omställningen.
2min
Umbraco jämfört med andra CMS – G2-rapporten visar vad användarna säger
Att välja rätt CMS är ett viktigt beslut och att höra vad verkliga användare tycker kan göra valet enklare. G2, en ledande recensionsplattform för mjukvara, har samlat in över 750 recensioner av Umbraco och jämfört det med fem andra populära CMS. I den här rapporten får du insikter i vad som gör Umbraco till ett populärt val.
2min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss