Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Nyhet
2 min
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
– Att ha en dedikerad Customer Success Manager är en naturlig utveckling för oss,” säger Daniel Eriksson, VD på Toxic. Med Jessica får vi en intern röst för kunden som hjälper oss att ta ännu bättre beslut baserade på deras behov och förväntningar. Det ligger helt i linje med vår vision om att vara byrån alla vill jobba på och med.
Jessica, som senast kommer från rollen som affärsutvecklare, ser fram emot sin nya roll och möjligheten att arbeta närmare kunderna:
– Att förstå kundernas upplevelser och att kunna bidra till att förbättra deras resa med oss är något jag brinner för. Min ambition är att bygga en nära dialog med våra kunder så att vi kan ta deras feedback vidare i varje led, från strategier till de små detaljerna i våra leveranser,” säger Jessica.
Med över 25 års erfarenhet av att digitalisera företag inom webb, e-handel och kommunikation, har Toxic en lång historia av att arbeta nära sina kunder och förstå deras unika utmaningar. I sin nya roll kommer Jessica att driva arbetet med kundundersökningar, analysera insikter och bidra till att utveckla processer och strategier som stärker kundupplevelsen över tid.
– Vårt uppdrag är att utveckla lösningar som gör skillnad och skapar värde för våra kunder. Att ge utrymme för en position som Customer Success Manager är ett viktigt steg för att förstärka det,” fortsätter Daniel Eriksson. “Jessica har och kommer att skapa sig en stark förståelse för våra kunders verklighet. Hennes arbete kommer att förse hela vår verksamhet med viktiga insikter.
Om Toxic:
Toxic är en digital byrå som hjälper företag att växa och digitalisera sina verksamheter i samtliga kanaler. Byrån arbetar med kunder som Weland Solutions, Miller Badrum, Lantbrukarnas Riksförbund, Varsego, SIA Glass, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, K.W. Bruun och Svegro. Med kontor i Jönköping, Göteborg, Borås och Anderstorp har Toxic en stark närvaro i Sverige och levererar lösningar som kombinerar teknik och kundinsikt för långsiktig framgång.
Läs mer
Spårbarhet och digitala produktpass – Ekodesignförordningens påverkan på små och medelstora företag
Digitala produktpass (DPP) är på väg att bli en ny standard inom EU, med målet att förbättra hållbarheten hos produkter och öka transparensen i värdekedjan. För små och medelstora företag innebär detta både utmaningar och möjligheter. Här går vi igenom vad digitala produktpass innebär, hur de påverkar företag och hur lösningar som PIM-system kan underlätta omställningen.
2min
Umbraco jämfört med andra CMS – G2-rapporten visar vad användarna säger
Att välja rätt CMS är ett viktigt beslut och att höra vad verkliga användare tycker kan göra valet enklare. G2, en ledande recensionsplattform för mjukvara, har samlat in över 750 recensioner av Umbraco och jämfört det med fem andra populära CMS. I den här rapporten får du insikter i vad som gör Umbraco till ett populärt val.
2min
Pulsen Group väljer Toxic som en av sina digitala partners
Pulsen Group, en familjeägd bolagskoncern där flera av bolagen arbetar inom IT, har ingått ett samarbetsavtal med oss på Toxic för att ta två av sina webbplatser till nästa nivå.
3min