Umbraco Platinum Partner – vad innebär det? Kalle Ekstrand, CTO på Toxic berättar.
Nyhet
2 min
Toxic gick i våras ut med att de blir först i Norden att inneha partnerskapet. Frågan vi alla ställer oss är; vad innebär det egentligen och vad får du som kund för fördelar hos en Platinum Partner? Väntan är över! Kalle Ekstrand, CTO på Toxic ger svaren.
Hej Kalle! I våras presenterades Toxic som Nordens första Umbraco Platinum Partner. Vad innebär det?
Kul att du frågar! Att vara Umbraco Platinum Partner innebär först och främst att våra nuvarande och framtida kunder kan vara trygga med att de får en kompetent samarbetspartner som har den spetskompetens som krävs för att bygga digitala lösningar som är skräddarsydda efter kundens behov på Umbraco CMS och i Umbraco Cloud.
Spännande! Hur säkerställs kompetensen hos er?
Våra medarbetare som jobbar med Umbraco utbildar och certifierar sig regelbundet. Som Platinum Partner har vi högre krav att uppfylla jämfört med övriga partnerskapsnivåer, vilket alltså innebär att våra kunder erbjuds kompetenta och certifierade utvecklare som kan plattformen och besitter den spetskunskap som krävs för att utveckla de absolut bästa digitala lösningarna i Umbraco.
Det låter toppen! Kan man förvänta sig några andra fördelar som kund till en Platinum Partner?
Fördelar finns det gott om, här är mina topp 3:
-
Trygghet – Du som kund är garanterad en byrå med högst kompetens inom Umbraco CMS.
-
Kompetens – Du som kund vet att du får välutbildade utvecklare som kan Umbraco CMS utan och innan.
-
Glädje – Vi som byrå har valt att satsa på Umbraco där vi utvecklas, lär och växer med Umbraco. Du som kund väljer en partner som tycker att det är kul att jobba med plattformen och som genuint har roligt när vi utvecklar er nästa digitala lösning.
Läs mer om plattformen Umbraco här.
Spana in vårt kundcase med Lantbrukarnas Riksförbund byggd på Umbraco här.
Spana in vårt andra kundcase med SIA Glass byggd på Umbraco här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här!
Läs mer
Vi är live med webb för AmpSociety – en del av ChargeNode Group
ChargeNode Group tar ett nytt spännande steg framåt med lanseringen av AmpSociety – ett nytt bolag och varumärke med fokus på framtidens laddlösningar för elbilar. AmpSociety är en del av ChargeNode Group och lanserar det nya laddsystemet Amp5. Tillsammans med oss på Toxic har de nu lanserat en helt ny produkt- och varumärkeswebb, byggd på Litium, som lägger grunden för fortsatt framgång.
2min
7 snabba med Emelie, affärsutvecklare på Toxic
Möt Emelie, affärsutvecklare på Toxic. När hon inte är upptagen med att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med kunder tillbringar hon dagarna med sina tre barn, njuter av lugna stunder i trädgården eller letar efter unika fynd på loppis. På jobbet navigerar hon smidigt mellan möten med kunder och interna diskussioner, alltid redo att skapa skräddarsydda lösningar och utveckla starka, långsiktiga relationer.
3min
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min
Låt oss skapa magi tillsammans!
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart vi kan.